Ole Johan Lindøe utnevnt som ny leder for Columbus Digital Commerce
Prøver å forsterke sin posisjon innen netthandel og digitale kundeopplevelser.
– Med Ole Johan Lindøe ved roret, er vi rustet til å ta våre digitale kundeopplevelser og e-handelsinitiativer til nye høyder, sier Erling Schjetne, administrerende direktør i Columbus Norge, i en pressemelding.
Lindøe har hatt posisjoner som digital- og e-handelsdirektør i firmaer som Elkjøp, Gresvig, Felleskjøpet og SAS.
Før han kom til Columbus jobbet han som markedsdirektør i AutoStore.
Han har en Mastergrad fra Handelshøyskolen BI med spesialisering innen strategi, innovasjon og markedsføring.
– Behovet for sømløse kundeopplevelser og sterkere kundefokus blir stadig mer kritisk for virksomheter. Global konkurranse, økt bransjeglidning og endrede handelsmønster er har endret kunkurransesituasjonen dramatisk. Vi ser fortsatt vekst i netthandelen, men mer prisbeviste forbrukere krever både gode, sømløse kundeopplevelser og konkurransedyktige priser, sier Lindøe.