Fire gull til Geelmuyden Kiese
– Vi er så takknemlige for de som har hjulpet oss med å produsere disse løsningene.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Torsdag, under den heldigitale prisutdelingen «Content Marketing Awards» direkte fra London, stakk Geelmuyden Kiese av med en rekke kundepriser, opplyses det om i en melding.
I konkurranse med byråer fra mer enn 25 land mottok Geelmuyden Kiese priser for seks prosjekter for fem ulike kunder. Blant annet mottok byrået gull i fire kategorier, men også tre sølv og to bronse.
– Var dette tidenes raskeste prisutdeling? Benket foran skjermen i finstasen var alle vinnerene kåret på godt under en time. Da var hele 9 av 18 nominasjoner blitt til metall. Superrask supermoro! Vi er så takknemlige for de som har hjulpet oss med å produsere disse løsningene. Og det er gøy å vinne priser for så mange av kundene våre også. Så tusen takk og gratulerer til dem!, sier kreativ leder, Ole Henrik Stubberud i meldingen.
GK fikk blant annet gull for «Sisterna Taverna» laget for Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap.