Simployer styrker kommunikasjonssatsingen
Styrker konsernledelsen ved å styrke kommunikasjonssatsingen.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Ved å rekruttere Cornelia Bjørke-Hill som vår nye Head of Group Communications & PR til vår sentrale ledergruppe viser vi at vi tar kommunikasjonsfaget svært alvorlig.
Det sier administrerende direktør i Simployer, Thorfinn Hansen i en pressemelding.
Simployer har jobbet innen HR faget i mange år og har opplevd hvordan HR har måttet bruke lang tid på å få den plass den fortjener hos arbeidsgivere.
– Det er på høy tid at kommunikasjon også blir satset og jobbet med på strategisk nivå, sier Hansen.
Simployer mener, i følge pressemeldingen, at en leder som ikke tar kommunikasjon eksternt og internt på det største alvor vil kunne miste taket på markedet og slite med å tiltrekke seg og beholde de talenter
– Bjørke-Hill har lang fartstid fra journalistikken fra blant annet NRK, Radio Norge, TV 2 og TVNorge. Hun har over flere år som kommunikasjonssjef jobbet hardt for at Simployer skal lykkes nettopp med kjennskap i markedet og attraksjonsverdi som arbeidsgiver. Hun vil forsterke denne innsatsen gjennom sin nye rolle, understreker Hansen i pressemeldingen.