Corporate Communications henter tre nye rådgivere
Styrker seg innen fornybar energi og digital kommunikasjon.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi har mange kunder som har sentrale roller i omstillingen fra petroleumsvirksomhet til fornybar energi, og vi opplever høy etterspørsel på dette området fra virksomheter i Norge og utlandet, sier Håkon Mathias Rønning, managing partner i Corporate Communications i en pressemelding.
Byrået har nå hentet tre nye rådgivere for å styrke seg innen fornybar energi og digital kommunikasjon.
Amanda Raknes Berland kommer til CC fra en analytikerolle i Clarksons Offshore & Renewables, mens Ingeborg Seeberg kommer fra Finansdepartementet. Begge begynner som rådgivere i CC.
I tillegg starter sosiale medier-spesialist Ramish Ahmad som konsulent i selskapet.
– Til sammen har Amanda og Ingeborg svært god forståelse for de finansielle og markedsmessige driverne i offshore- og fornybarnæringene, samt dyp kunnskap om makrobildet og regulatoriske forhold. I tillegg har de god, grunnleggende kommunikasjonskompetanse. Det er denne kombinasjonen kundene ønsker fra rådgiverne våre, sier Håkon Mathias Rønning i pressemeldingen.
I tillegg begynner Ramish Ahmad som konsulent i CC.
Han vil særlig jobbe med digital kommunikasjon, inkludert rådgivning, sosiale medier og design. Han har tidligere drevet egen virksomhet innen digital markedsføring og innholdsproduksjon.
Corporate Communications bistår kunder med kommunikasjons- og medierådgivning, finansiell kommunikasjon, krisehåndtering og samfunns- og myndighetskontakt. Selskapet har 32 ansatte, hvorav 15 er partnere og medeiere.