Går fra Snøhetta til Corporate Communications
Vil jobbe med historiefortelling for flere virksomheter.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi er utrolig glade for å ha fått Ingrid med på CC-laget. Vi jobber med posisjonering av både selskaper og ledere, og hennes kompetanse er svært nyttig for våre kunder. Snøhetta er jo en av de sterkeste norske merkevarene internasjonalt, så her er det mye å lære, sier Kaia Tetlie, Managing Partner i Corporate Communications i en pressemelding.
Ingrid Sårheim Forssell (32) kommer fra stillingen som PR & Communications Lead i Snøhetta, hvor hun ledet arbeidet med global eksternkommunikasjon og strategisk merkevarebygging. Nå blir hun rådgiver.
Sårheim Forssell har en mastergrad i økonomi og administrasjon fra Copenhagen Business School, med fordypning i merkevarebygging og atferdspsykologi. Før Snøhetta jobbet hun som Brand Manager i Lilleborg/Orkla, hvor hun hadde ansvaret for merkevarer som Blenda, Milo og Dr Greve.
– I Snøhetta har jeg vært så heldig å få jobbe med noen av verdens mest ambisiøse folk på historiefortelling. Nå ønsker jeg å jobbe med historiefortelling for flere virksomheter, sier Sårheim Forssell i pressemeldingen.
Med denne siste ansettelsen teller selskapet 26 medarbeidere totalt, hvorav 16 er partnere og medeiere. Selskapet melder at flere rekrutteringer er også på trappene, både innen generell kommunikasjon og visuell kommunikasjon.
– Det finnes flere måter å fortelle og illustrere en historie. Vi merker at de visuelle grepene i kommunikasjonen har blitt stadig viktigere, så dette er noe vi satser på fremover, sier Tetlie.