Seen med ny kampanje for Cutters
– Vi er veldig stolte av samarbeidet.
– I Cutters er vi alltid på jakt etter måter å forbedre kundereisen på, og med personaliserte videoer kan vi nå skape en mer engasjerende og skreddersydd opplevelse for hver enkelt kunde, sier Maria Drivenes, markedsansvarlig i Cutters, i en pressemelding.
Sammen med Seen og Racecar har frisørkjeden Cutters skapt en en video bestående av et flertall ulike blokker basert på datapunkter.
Har du lastet ned appen? Mann eller kvinne? Hvilken salong besøkte du sist? Hver kunde får sin helt egne film.
– Vi er veldig stolte av samarbeidet med Cutters, der vi bruker kundedata for å skape en personlig og engasjerende onboarding-opplevelse. Dette prosjektet viser hvordan teknologi kan forbedre kundeopplevelsen ved å tilpasse den til hver enkelt bruker, sier Ronald Griffin, CTO i Seen.
Cutters har over 96 salonger i Norge. De er ikke de første som tester data-drevet video. Seen stod blant annet også bak Europris sin bursdagskampanje tidligere i år.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no