Lanserer sin første merkevarekampanje på lenge
Som en del av konseptet presenteres «Sopps-mannen».
– Det er utrolig gøy å lansere denne kampanjen, som er vår første merkevarekampanje på veldig lenge. sier Daniel Löfgren, merkevaresjef hos Sopps i en pressemelding.
Nå lanserer Sopps en ny merkevarekampanje kalt Soppselisopps! Som en del av konseptet presenteres «Sopps-mannen», en mann iført en skreddersydd pastapakke, som med pasta løser ulike måltidssituasjoner.
Sopps nye kampanje lanseres i mars og vil bli vist på TV, i sosiale medier og som aktivering i butikk.
Idé og konsept er utviklet sammen med det svenske byrået DENTSU CREATIVE for å posisjonere den godt likte merkevaren som gir enkel og god matglede til livets måltidssituasjoner.
– Vi har hatt en fantastisk prosess med DENTSU CREATIVE Sweden hvor vi gjensidig har utfordret og oppmuntret hverandre. Vi hadde det også veldig gøy», sier Löfgren i pressemeldingen.