Petter Gjelsnes (leder for PR og innholdsmarkedsføring i Nova Vista), Lise Holm Gland (fagansvarlig for hår i Orkla), Karoline Bjørnstadjordet (Brand Manager for Define i Orkla) og Silje Bekkelund (PR-konsulent og prosjektleder i Nova Vista).

Define fyller 20 år – Nova Vista lager jubileumskampanjen

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Her får vi brukt både film, sosiale medier, eide og fortjente kanaler og fysisk tilstedeværelse. Et godt eksempel på en kanaluavhengig kampanje som den egentlig bør være. Det er spennende med kunder som tør, og som på mange måter blir mer en samarbeidspartner enn kunde, sier Petter Gjelsnes, leder for PR- og innholdsmarkedsføring i Nova Vista i en pressemelding.

Hårpleieserien Define fyller 20 år i 2022 og Nova Vista står bak jubileumskampanjen.

– Det er en kampanje der vi tar tak i store deler av den komplette kundereisen, sier Espen Hermansen som er daglig leder i Nova Vista.

Karoline Bjørnstadjordet, Brand Manager for Define i Orkla, sier Nova Vista presenterte noen kreative og gjennomførbare ideer de falt for.

– I tillegg til å levere kvalitetsprodukter, er vårt mål å bidra med råd og inspirasjon. Kampanjen som nå skal gjennomføres tikker av alle boksene samtidig som den er direkte kjøpsutløsende, sier hun i pressemeldingen.

Powered by Labrador CMS