Slik skal Vendela Kirsebom sørge for at det blir solgt flere traktorer i Norge
Arrangerer traktorbryllup.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Nova Vista har hjulpet oss med akkurat det vi ønsket. Nemlig å være litt annerledes i en relativt tradisjonell og traust bransje. Traktorbryllupet er en videreføring av det vi allerede har startet på med Nova Vista, sier Kjetil Nilsson, daglig leder i Kubota-forhandleren Nellemann Machinery i en pressemelding.
Nilsson og Kubota har en drøm om å selge flere traktorer i Norge, og for å lykkes med det har de hentet inn Vendela Kirsebom og typen.
Traktorbryllupet går enkelt forklart ut på at Petter og Vendela fronter en kampanje der det letes etter et bondepar som ønsker å gi hverandre lovnaden om å elske og ære hverandre – og holde sammen i gode og onde dager – resten av livet.
Ett par får en Kubota M6 til fritt bruk et helt år. Espen Ferbu, seniorrådgiver i Nova Vista, sier kampanjen lanseres på messen Agroteknikk.
– Det som er så gøy med Nellemann Machinery er at vi får brukt bredden Nova Vista representerer, både strategisk og operativt. Nova Vista er ansvarlige for kommunikasjonen i hele kundereisen, sier han.
Nova Vista er en del av byrågrupperingen Ahead Group som i tillegg til Nova Vista består av Hyper, Oculos, Elg og Retail House Varejo.
Selskapet er totalleverandør av kommunikasjonstjenester for Kubota i Norge.
Petter Gjelsnes, leder for PR- og innhold i Nova Vista, liker å jobbe med Nellemann Machinery og sier de gir byrået full tillit og er en kunde som ønsker å gjøre ting litt annerledes.
– Traktorbryllupet er en av mange morsomme og effektive prosjekter vi gjennomfører for Nellemann Machinery og Kubota. Det er en del av en langsiktig strategi om å gjøre Kubota til det opplagte traktorvalget for alle kvalitetsbevisste bønder og anleggsarbeidere. En kunde som lar oss tenke bredt, og som lar oss ta alle virkemidler i bruk, sier han.