TRY Dig blir ehandels-og teknologipartner for Northern Playground
– For å lykkes i å oppnå Northern Playground, så må vi også lykkes med å bidra til noe større enn den teknologiske riggen vi skal sette opp.
Det sier Henrik Sørhaug, Kundeansvarlig og Leder for Digital Handel i TRY Dig i en pressemelding.
TRY Dig blir nå ehandels- og teknologipartner for Northeren Playground.
– Nettsiden vår er vår største kanal, og virkemiddel for å oppnå vekst og få ut vår visjon. Vi er helt avhengig av at den lever opp til dagens standard innenfor teknologi og brukeropplevelser og derfor har vi valgt TRY Dig som samarbeidspartner for å tilby et enda bedre produkt for kundene våre, sier Pardis Molavi, CMO i Northern Playground, i en pressemelding.
De har som ambisjon å endre vaner og holdninger til kleskonsum med sin annerledes forretningsmodell der hovedfokus er å få folk til å bruke og elske det de eier så lenge som mulig.
En viktig brikke for å oppnå dette, er å øke reach, kjennskap og kunnskap.
En ny partner for videreutvikling av deres digitale kanaler er sentral for å få dette til.
Dette innebærer videreutvikling av deres nettbutikk og nettsider, og det er TRY Dig som har fått oppdraget om å tiltre som partner i dette arbeidet.
– Vi er avhengig av en tech-partner som ikke bare er råe på teknologi og netthandel, men også en partner som er rebelske og tenker utenfor boksen, slik som oss. Vi ønsker å videreutvikle nettsidene til å bli en plattform for vaneendring, og blant annet bygge vårt community videre de kommende årene, sier Molavi, i pressemeldingen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no