Dinamo har hentet Retrievers analysesjef for å styrke egen PR-avdelingen
Har ansatt Sigmund Wøien: – Hans kompetanse innen analyse styrker oss på innsikt og research, sier Dinamo-lederen.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Kommunikasjonshuset Dinamo har ansatt Sigmund Wøien som ny rådgiver i sin PR-avdeling, opplyser byrået i en pressemelding.
– Vi har lenge gledet oss til å kunne ønske Sigmund velkommen til oss. Hans kompetanse innen analyse styrker oss på innsikt og research, og hans erfaring fra kampanje- og mediearbeid gir oss flere hender og et klokt hode til å løse oppdrag vi har på gang. I tillegg er han er en skikkelig bra fyr som vi gleder oss til å bli enda bedre kjent med, sier Leder PR i Dinamo, Tor Asbjørn Hegge.
Wøien kommer til Dinamo fra stillingen som analysesjef i Retriever, et selskap han har jobbet i ni år. I tillegg har han erfaring fra engasjementer i Oslo Pride og Fri, Generalkonsulatet i New York, Unicef Norge og NRK. Wøien har en mastergrad i retorikk og språklig kommunikasjon og bachelor i medievitenskap fra Universitetet i Oslo.
– Som rådgiver i Dinamo ser jeg fram til å jobbe med kommunikasjon og innsikt fra en ny innfallsvinkel, og til å skape gode resultater og endring for kundene. I mine øyne utmerker Dinamo seg som et byrå med solide verdier i bunnen, og jeg gleder meg skikkelig til å bli en del av laget.