Nok en topp gir seg i DNB
Pia Svärd tar sluttpakke.
– Etter mange år i DNB er tiden inne for å dra ut proppen og finne ut hva dette ene livet skal by på fremover, skriver Pia Svärd, creative lead i DNB på sin egen LinkedIn-profil.
Svärd har vært i DNB siden 2006, de siste fem årene som creative lead i storbanken.
Men nå er det altså slutt, da hun har valgt å ta en sluttpakke.
Hun har ikke noen jobb å gå til.
– Fremtiden i DNB-sporet er nå offisielt historie. Det blir spennende og, ja, litt skremmende. Jeg ser tilbake på fine år i DNB fylt med spennende prosjekter, sterke merkevarer, fusjoner, strategiutvikling, og kampanjer med solide resultater. Dette, sammen med innsatsen fra gode kollegaer – både internt i DNB og blant våre samarbeidspartnere i reklame-, produksjons- og mediebyråer – har gitt meg uvurderlig læring og sterke relasjoner, skriver hun.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no