EasyPark fant plass hos PR-operatørene
Etter en pitchrunde mot tre andre byråer, skal PR-operatørene nå håndtere teknologiselskapet EasyPark sitt pressearbeid i Norge.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi er veldig fornøyde med at vi skal bistå det norske parkeringseventyret på sin videre ekspansjon, sier kundeansvarlig Olav Event i en pressemelding.
Det norske parkeringsteknologiselskapet EasyPark er i en voldsom vekst, både i Norge og internasjonalt. Derfor ønsket de hjelp til å få frem hva tjenestene deres gir både innen parkering og lading.
– Etter en pitcherunde blant fire byråer falt valget veldig naturlig på PR-operatørene. Vi følte en veldig god kjemi fra start, og syntes de løste oppgavene fra oss på en måte som samsvarer godt med hva vi ser etter i en kommunikasjonspartner, sier Ludvik Eide, markedsansvarlig i EasyPark i pressemeldingen.
Når PR-operatørene nå skal i gang med pressehåndteringen ser kundesansvarlig Olav Event frem til å løfte kunnskapen om selskapet og deres tjenester ytterligere.
– Parkering er noe som berører alle, og spesielt i de store byene. Med det grønne skiftet i full gang, er det ekstra viktig å skape tjenester som gir mening for de som bor, jobber og besøker byene, og det krever god og tydelig kommunikasjon, sier han