Good Morning Naug pusser opp profilen til Landkreditt
Reklame- og digitalbyrået Good Morning Naug skal utarbeide en ny visuell identitet for finanskonsernet Landkreditt.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Etter en mindre byråkonkurranse, har Landkreditt-konsernet valgt Good Morning Naug som samarbeidspartner, for en re-design av profil og digitale flater, opplyser de i en pressemelding fredag.
– Tiden er moden for en solid gjennomgang. Vi ønsker å bygge noe som er smidigere, tydeligere og mer moderne med større lekerom. Det kommer til å bli meget bra for hele konsernet, kundene og potensielle nye kunder, sier Digital- og markedssjef i Landkreditt-konsernet, Petter Remen Hanssen.
Bredden i kompetanse og tilnærmingen til oppgaven, er blant årsakene til at valget falt på Good Morning Naug.
– Det var et ekstremt bra nivå i gjennomgangene. Det var ikke lett, men de viste en god bredde i byrået, og de har oppdatert seg med ny kompetanse de siste årene som er spennende. Det de delte av konsept, idéer og tanker underveis ga et svært godt inntrykk, sier Remen Hanssen.
Daglig leder i Good Morning Naug Eldar Skylstad er strålende fornøyd med sin nye samarbeidspartner.
– Det å starte samarbeidet med Landkreditt er en herlig avslutning på et fantastisk halvår for oss. De har en bredde med flere selskaper og kundegrupper, og er veldig solid drevet. Og som et samvirkeforetak, eid av norske bønder, spiller de en viktig rolle i endringsreisen til norsk landbruk.
Selv om samarbeidet i første omgang handler om re-design, har det potensial til å bli av en mer langsiktig karakter, ifølge Remen Hanssen.
– Good Morning Naug viser god forståelse for vår merkevare og de problemstillinger vi har behov for å løse, og vi ser at de også på lengre sikt vil kunne være en god partner for oss. Denne muligheten vil vi utforske, sier han.