Fra venstre: Daglig leder Erik Johnsen, ny kommersiell leder Sebastian Gamman.

NXT henter ny kommersiell leder og rådgiver fra Fortress Reklamebyrå

– Vi er utrolig glade for å få med Sebastian Gamman på laget, sier daglig leder i NXT, Erik Johnsen.

Publisert

Gamman går inn som ny kommersiell leder og rådgiver i NXT Oslo Reklamebyrå.

– Jeg gleder meg til å bidra med min erfaring og innsikt innen merkevarestrategi, digital kundereise og medieannonsering, sier han i en pressemelding.

Sebastian Gamman har mange års erfaring fra byrå- og konsulentbransjen. Han har blant annet jobbet med kjente merkevarenavn som Interoptik, Clas Ohlson, ECIT, Optimera/Montér, Olav Thon-Gruppen (kjøpesenter og hotell), Ringnes, Old el Paso, og American Express. 

Han har erfaring fra mediebyrå (IUM), reklamebyrå (Fortress Reklame og Designbyrå), konsulentbransjen (Sopra Steria), og fra kundesiden (ECIT).

– Vi er alltid på jakt etter flinke folk som kan komme inn med ny og spennende erfaring og kompetanse i kofferten. Vi opplever at Sebastian har den rette profilen vi var på jakt etter, så det å få med ham på laget er en fjær i hatten for oss, sier daglig leder i NXT, Erik Johnsen.

– Jeg valgte NXT fordi jeg opplever dem som et annerledes byrå og med korte kommandolinjer, som er noe mer enn et tradisjonelt reklamebyrå, sier Gamman.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS