Lise Prydz Aarstrand er ny markedsdirektør i Toyota Norge
Hun tar over etter Jørn Brønmo, som har hatt rollen siden august 2003.
Lise Prydz Aarstrand er ansatt som ny markedsdirektør i Toyota Norge, og etterfølger Jørn Brønmo som har hatt rollen siden august 2003.
Hun har tidligere erfaring blant annet som Brand Director Alfa Romeo, DS, Fiat og Jeep i Bertel O. Steen, Head of Marketing i Foodora Norway AS og Marketing Manager Cloud Services i Telenor Norway.
– Vi er svært glade for at Lise valgte å ta utfordringen som markedsdirektør i Toyota Norge. Jørn Brønmo har lagt ned en fantastisk jobb i over 20 år og vi er trygge på at vi har funnet den ideelle etterfølgeren.
– Lise har bred erfaring og personlige egenskaper som passer perfekt til de utfordringene vi står overfor, sier administrerende direktør Piotr Pawlak i en pressemelding.
– Toyota er et svært anerkjent merke og jeg har stor respekt for det arbeidet som har vært lagt ned over tid. Samtidig er det spennende tider og et viktig skifte for Toyota. Jeg håper å kunne bidra på den reisen med den erfaringen jeg har med markedsføring og merkevarebygging, produktledelse og det å treffe markedet fra mine tidligere jobber både i og utenfor bilbransjen, sier Aarstrand.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no