Kåre Rømer Claesson (til venstre) og Marius Jørgensen i NPG.

NPG ansetter Kåre Rømer Claesson og Marius Jørgensen

Byrået kaller begge for «stjernesigneringer»

Publisert

Marius Jørgensen tiltrer som Key Account Manager (KAM) i NPG sin salg- og forretningsutviklingsavdeling. Han bringer med seg erfaring fra både idrett og teknologi. 

Han kommer fra rollen som daglig leder for sykkelrittet Ladies Tour of Norway (nå Tour of Scandinavia) og jobbet i 2017 som arenasjef for sykkel-VM i Bergen.

Jørgensen vil ha ansvar for å utvikle eksisterende kundeporteføljer og skape nye muligheter innen sport og arrangement, står det i en pressemelding.

– Jeg gleder meg til å bli med i NPG-familien, som skaper fantastiske konsept, historier og opplevelser gjennom å promotere både næringsliv og idrett i en sunn og fin mix, sier Jørgensen.

Kåre Rømer Claesson blir Creative Lead i NPG Design.

Han er arkitekt fra Danmark, og har tidligere jobbet med merkevarebygging og design som selvstendig næringsdrivende.

– Da jeg først hørte om NPG, ble jeg fascinert av hvordan de kombinerer kreativitet og merkevarebygging med en menneskelig og leken tilnærming, sier Claesson.

Norwegian Promotion Group (NPG) har 90 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Stockholm og Budapest.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS