Thomas Blom er ny markedssjef i Salesforce Norge
Kommer fra eventbransjen.
Thomas Blom har bakgrunn fra B2C- og B2B-kommunikasjon, spesielt innen livearrangementer og innholdsproduksjon. Nå er han klar for å jobbe med merkevarebygging og historiefortelling Salesforce Norge.
– Jeg ble kjent med Salesforce tilbake i 2018, og ble litt betatt da jeg oppdaget en så utrolig spennende merkevare med en tydelig og sterk merkevareidentitet. Selskapet har innovative løsninger, norske kunder som tør å satse, og ligger helt i tet på utviklingen av kunstig intelligens, sier Blom i en pressemelding.
Med seg har han bred erfaring fra flere ulike byråer og jobbet med anerkjente navn som IBM, Circle K, Wärtsilä, Ericsson, Canon og Mercedes.
Blom jobbet senest i eventbyrået Kite kommunikasjon og event.
– Salesforce er en global kjempe, og et selskap som jeg tror er mer relevant enn noensinne. Jeg gleder meg til å gjøre den litt lekne, ambisiøse og unike B2B-merkevaren, med figurene og den sterke Trailblazer-mentaliteten, enda mer kjent blant norske selskaper.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no