Johannes Fjose Berg tar over som Managing Partner i Goodwill strategi og kommunikasjon. Samtidig ansetter byrået Jørn Sund-Henriksen som seniorrådgiver.
Johannes Fjose Berg tar over som Managing Partner i Goodwill strategi og kommunikasjon. Samtidig ansetter byrået Jørn Sund-Henriksen som seniorrådgiver.

PR-byrået Goodwill bytter sjef og henter inn ny rådgiver

Johannes Fjose Berg tar over som Managing Partner i Goodwill strategi og kommunikasjon. Samtidig ansetter byrået Jørn Sund-Henriksen som seniorrådgiver.

Publisert

– Vi ønsker å vokse både i størrelse og kompetanse, og jeg tror det markedet vi opererer i er overmodent for mer effektive relasjoner mellom byrå og oppdragsgiver, sier Goodwills nye daglige leder, Johannes Fjose Berg, i en pressemelding. 

Han tar over stafettpinnen etter Pål Tømmerhol som med unntak av et par kortere perioder har ledet Goodwill siden han startet opp i 2012. 

Den tidligere journalisten og redaktøren er fortsatt største eier, og ser frem til å få mer tid til å jobbe med egne kunder og forretningsutvikling. 

– Du må gjerne si at tiden er overmoden for et vaktskifte. Jeg har betydelige, faste engasjement for flere av selskapets største kunder og omfanget av arbeidsoppgavene er stadig økende. Derfor er helt supert at Johannes nå overtar den daglige driften av butikken. 

Fjose Berg, med bakgrunn fra blant annet Trigger, ble partner og medeier i Goodwill i 2021. 

Han tok over roret i selskapet 1. september, men forteller at det ikke blir noen form for merkbare endringer i selskapet eller for deres oppdragsgivere. 

 – Vår kjernekompetanse vil fremdeles ligge i å få strategier til å skje, og sørge for at det er en rød tråd hele veien fra innsikt til strategi, til en taktisk fase og selvfølgelig til den operative gjennomføringen av arbeidet.

Goodwills bebudede vekststrategi er allerede iverksatt. 

Nylig offentliggjorde byrået at Thomas Gjelsås blir assosiert partner, og fra før av er det etablert tilsvarende samarbeid med Roger Solheim og hans Solkom. 

For å styrke tilstedeværelsen i Arendal og på Sørlandet ble også Birte Runde hentet inn som samarbeidspartner. 

Nå ansettes Jørn Sund-Henriksen som seniorrådgiver i PR-byrået som holder til på Stortorvet.

Sund-Henriksen har 20 års erfaring med skjæringspunktet mellom politikk og kommunikasjon, og har en variert og spennende bakgrunn. Fjose Berg er full av lovord om Sund-Henriksen.

 – Jørn er sylskarp, og innehar alle de kvalitetene en god rådgiver skal ha: Et godt hode, et brennende hjerte og solide skosåler. Dessute har han en voldsom arbeidskapasitet. Vi gleder oss til å gå ut i markedet med Jørns kompetanse!

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS