Podimo klar med første reklamekampanje
Har høye ambisjoner.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Å få være med på å lansere Podimo i Norge synes vi er skikkelig stas. Det er naturlig nok ikke så mange nordmenn som har hørt om Podimo fra før av, så i første omgang dreier oppgaven seg om å opparbeide kjennskap og vekke nysgjerrighet. Ikke minst har det vært vesentlig å kunne løfte frem noe av det eksklusive innholdet i tjenesten, sier rådgiver i Morgenstern, Nikolai Nordan Riibe i en pressemelding, tirsdag.
Podimo er et dansk selskap, som de siste årene har lansert i flere andre land. Sist ut er altså Norge, hvor det for tiden er tøff kamp om lytterne.
– Podkast og lydbøker er i likhet med mange andre land, svært populært i Norge. Når vi nå lanserer her til lands er det med høye ambisjoner om å kunne tilby innholdet folk etterspør, sier Country Manager i Podimo, Fride von Porat i pressemeldingen.
Podimo er en nykommer på det norske podkastmarkedet, og lanseres sammen med et helt nytt kommunikasjonskonsept. Konsept og lanseringskampanje er utviklet sammen med reklamebyrået Morgenstern. Kampanjen går live i disse dager på TV, utendørs og digitalt.
Jan Thomas spiller en sentral rolle i lanseringskampanjen som Morgenstern står bak.