I smittevennlig avstand, fra venstre: Ronny Donberg, Marit Høvik Hartmann, Sebastian Otterhals og Julie H. B. Tveiten

Tre nye fjes til Geelmuyden Kiese

– Våre tre nye kolleger er enere innenfor sine fagfelt, og de passer perfekt i en kultur som liker å jobbe på tvers.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Geelmuyden Kiese har gjort tre nyansettelser innenfor politikk, digital markedsføring og reklame, opplyses det om i en pressemelding.

GKs styrke er dyp forståelse for samfunnets strukturer, og hvordan man navigerer i dem med kommunikasjon og kreativitet som redskap, sier Managing Partner Marit Høvik Hartmann i meldingen og legger til:

– Våre tre nye kolleger er enere innenfor sine fagfelt, og de passer perfekt i en kultur som liker å jobbe på tvers.

Julie Hermine Bianca Tveiten er ansatt som digital markedsfører, hun har de siste årene jobbet som Head of Digital Marketing i Formuesforvaltning. Tveiten er utdannet innen PR og Kommunikasjonsledelse fra Handelshøyskolen BI og har over fem års erfaring med digital markedsføring, kommunikasjon og journalistikk fra finans og ulike mediehus.

Sebastian Otterhals er ansatt som juniorkonsulent. Han har erfaring fra politikken (Høyre). Han har vært organisasjonsrådgiver i Unge Høyre, praktikant i stortingsgruppen og sitter i kommunestyret i Bærum. Den nye juniorkonsulenten har en BSc Economics & Politics fra Queen Mary University of London og studier i markedsøkonomi ved Handelshøyskolen BI.

Ronny Donberg er ansatt som mac’er/ferdiggjører. Han har over 20 års erfaring fra DDB, Kitchen og nå senest Anorak. Det opplyses i meldingen om at i tillegg til å være mester i mac’ing og utdannet sveiser med nesten fullført læretid som blikkenslager, er Donberg også en levemann det er moro å ha rundt seg i hverdagen.

Powered by Labrador CMS