Promax med store endringer i medlemsmodell og merkevareidentitet
Avduker nytt navn.
Promax, medlemsorganisasjonen for global underholdningsmarkedsføring, kunngjør i en pressemelding en betydelig organisatorisk utvikling.
Denne utvidelsen inkluderer film-, musikk-, sports- og spillindustriene, en ny og dynamisk visuell identitet, og et nytt navn: The Global Entertainment Marketing Academy of Arts & Sciences (GEMA).
Stacy La Cotera, president i GEMA, uttalte:
– Bransjen vår er ikke statisk, og det er vi heller ikke. I nesten 70 år har vi lyttet, lært og ledet. Denne overgangen fra Promax til Global Entertainment Marketing Academy er ikke bare et navneskifte; det er en anerkjennelse av dynamikken i vår bransje og nødvendigheten av å forplikte seg til å skape et univers av mangfoldige markedsførere, skapere, innovatører og visjonærer gjennom en større og mer inkluderende portefølje.
Norge er kvalifisert til å delta i den europeiske TV/Streaming-konkurransen som åpnet 6. februar, samt alle globale konkurranser som åpner 5. mars.
GEMA vil fortsette å være en ideell organisasjon.