Max Marketing Mix
Hyper stakk av med bærekraftsprisen til MMM
Prisfesten fortsetter.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Klokken 10 var det klart for andre runde i dagens MMM-prisutdeling.
Der stakk Hyper av med bærekraftsprisen for deres jobb for Klimaetaten i Oslo kommune.
– Måten caset lager en faktabasert plattform for å ta kampen mot nettrollenes myter på alle nivåer viser at de skjønner mekanismene, og bruker nettrollenes egne verktøy for å sloss mot de. Juryen håper at flere som jobber innenfor de andre bærekraftarenaene lar seg inspirere, skriver juryen i sin begrunnelse.
Det ble også delt ut gull i klassen B2C.
Der var det Oculos og Merkle Norge som sikret seg gullet for jobben de gjorde for Harald A. Møller.
– Dette er et prakteksemplar på hvordan nyttiggjøre seg av egne data for å øke salg, og juryen ønsker å applaudere datanerder som virkelig tar for seg innsikt og data for å personalisere og automatisere sin markedsføring, skriver juryen.