Ny partner i MeyerHaugen
– Jeg liker å jobbe tett med kundene og være med å løse de utfordringene de står overfor, sier han.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Henrik Andersson blir ny partner i rekrutteringsselskapet MeyerHaugen. Han er spesialist på leder- og spesialistrekruttering innen teknologi, finans og kommersielle stillinger, opplyses det om i en pressemelding fra selskapet.
– Henrik har bidratt sterkt til at vi har tatt en tydelig posisjon innen disse fagområdene. Han er en etterspurt rådgiver av kundene våre. Det er derfor både velfortjent og hyggelig at han nå tas opp som partner i selskapet. Mange kunder, både nye og gamle, ønsker å benytte MeyerHaugen for å styrke kompetansen sin nå når vi endelig ser enden på pandemien. Vi opplever stor pågang av nye oppdrag og har derfor styrket oss med flere nye flinke medarbeidere, sier Managing Partner, Petter Meyer i meldingen.
MeyerHaugen har i dag 15 ansatte, og med Andersson på laget vil selskapet telle fire partnere.
– Jeg setter stor pris på å få være med og utvikle MeyerHaugen videre. Vi har de beste folkene, nyskapende metoder og drives alle av å utvikle oss videre. Jeg liker å jobbe tett med kundene og være med å løse de utfordringene de står overfor, sier den nye partneren i samme melding.
Andersson har tidligere jobbet som rekrutteringsansvarlig i Storebrand. Ved siden av rekruttering var han ansvarlig for Storebrands satsing på arbeidsgiverprofilering og sommerprogrammet for studenter, Storebrand Sandbox. Han er utdannet økonom, med videreutdannelse innen HR og prosjektledelse fra BI.