Holzweiler velger Precis som global partner
Det norske motehuset Holzweiler fortsetter sin ekspansjon i utlandet, og velger Precis til alle digitale markedsføringsaktiviteter.
– Holzweiler har store vekstplaner i utlandet, og vi ønsket å jobbe med en partner som kunne hjelpe oss videre på den internasjonale reisen, og samtidig kunne ivareta og forvalte en sterk posisjon her hjemme i Norge, sier Marius Valaker, Head of Digital i Holzweiler i en pressemelding.
Den norske klesleverandøren er allerede etablert i Storbritannia, Tyskland og Kina, i tillegg til det nordiske markedet.
Selv om det er en mer krevende økonomi her til lands og i Europa, har ikke Holzweiler tenkt å legge sin internasjonale satsing på hylla.
– Foruten våre etablerte markeder, bruker folk over hele verden produktene våre. Det ser vi på med all ydmykhet. Samtidig er det en enorm mulighet. Men det er klart vi også observerer at handlevaner har justert seg i et langt strammere økonomisk klima. Noe annet ville vært underlig, sier Andreas Holzweiler, CEO og grunnlegger.
Det er ikke første gangen Precis jobber med Holzweiler. Byrået var i flere år samarbeidspartner på det norske markedet, før satsingen i Storbritannia.
Men etter et kort opphold hos et britisk byrå, går de nå tilbake til sin gamle samarbeidspartner. Precis har i dag 15 kontorer på tvers av Europa og USA.
Byrået teller over 550 ansatte på tvers av ulike disipliner innen digital markedsføring.
– Vi er veldig stolte over at Holzweiler returnerer til oss i Precis. Det var en sann glede å jobbe med teamet i Holzweiler sist gang, og vi gleder oss til å fortsette den internasjonale reisen sammen, sier Kim Herlung, Managing Partner i Precis Norge.
Precis er et datadrevet digitalt markedsføringsbyrå som ble grunnlagt i 2012. Precis-gruppen inkluderer også The F Company, Booster Box og Bannerboy.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no