Fra venstre: Lone Rosenberg (Interflora), Maren Merakerås (Metro), Kjetil Løken (Interflora), Berit Bakke (Interflora), Geir Ove Perlestenbakken (Interflora) og Henriette Gedde-Linna (Metro)

Interflora samler alt hos Metro Branding

Skal bidra til å styrke Interflora sin tilstedeværelse på tvers av ulike plattformer og kanaler. 

Publisert

– Vi har tidligere brukt flere byråer til ulike tjenester, men nå samler vi alt hos Metro Branding for å skape synergier i markedsarbeidet.

Det sier markeds- og kategorisjef Lone Rosenberg hos Interflora i en pressemelding. 

Samarbeidet vil omfatte en rekke tjenester, der Metro vil bidra med ekspertise innenfor områder som nettsideutvikling, teknologi, design, konseptutvikling, innholdsproduksjon, performance, medieplanlegging og kampanjekjøring.

– Interflora er verdens største blomsterleverandør, og en veldig spennende kunde. Vi er kjempestolte over å få være med på å videreutvikle denne merkevaren. Vi skal bidra til å styrke Interflora sin tilstedeværelse på tvers av ulike plattformer og kanaler, opplyser rådgiver Maren Merakerås i Metro Branding.

Hun forteller at den første delen av samarbeidet startet i fjor, med en revitalisering av visuell identitet og et spennende nettsideprosjekt som vil lanseres ila 2024. 

Metro tok over hele kontoen på performance, medierådgivning og innholdsproduksjon fra 1. januar. 

– Samarbeidet med Metro har fungert veldig bra hittil, og vi har allerede skapt gode resultater sammen. Jeg gleder meg til det videre samarbeidet med Metro, sier markedssjef Lone Rosenberg i Interflora.

Powered by Labrador CMS