Ny online reiseserie fra Schibsted Partnerstudio og Norwegian
Norwegian og Schibsted Partnerstudio lanserte mandag reiseserien TAKEOFF, en konkurransedrevet realityserie laget for VGTV.no.
I TAKEOFF følger vi tre eventyrlystne reiseprofiler som kjemper om å bli «Norwegians reiseekspert 2024».
Deltakerne befinner seg på hver sin Norwegian-destinasjon og skal i løpet av tre episoder samle så mange poeng som mulig gjennom ulike konkurranser.
– Episodisk videoinnhold på VGTV.no var noe vi umiddelbart ble nysgjerrige på, og som vi har veldig tro på at vil slå godt an, sier Madeleine Tognetti, content manager i Norwegian i en pressemelding.
– Vi i Norwegian har en målsetning om både å bygge merkevare og vekke reiselyst hos målgruppen. Historiefortelling der ekte mennesker står i fokus er viktig, understreker hun.
Tognetti påpeker at det ligger mye arbeid bak en tilsynelatende enkel idé og tre episoder.
– Vi har vært helt avhengige av hverandre, og å kunne ha en åpen og god dialog underveis, og det har vi virkelig fått til med Schibsted Partnerstudio.
– Det er fantastisk at vi fikk muligheten til å reise med Norwegian og lage et episodisk underholdningsprogram av dette kaliberet, sier Schibsted Partnerstudios prosjektleder, Kjersti Vangerud.