NPG Sport & Communication henter Lyns markedssjef
Utvider staben med sponsoransvarlig og kommersiell rådgiver.
Magnus Forseth kommer fra stillingen som markedssjef i Lyn Fotball og har tidligere jobbet med sponsorater for Norsk Toppfotball. Her jobbet han blant annet tett med Norsk Tipping og samarbeidsavtalen de har med norsk fotball.
Det melder NPG Sport & Communication i en pressemelding.
Forseth er utdannet fra Norges Idrettshøgskole og har en bachelor i Sport Management.
– Jeg ser virkelig frem til å ta del i etableringen og utviklingen av NPG Sport & Communication. Muligheten til å jobbe kommersielt med både idrett og næringsliv er midt i blinken for meg, sier Forseth i pressemeldingen.
Nylig ble det kjent at Norwegian Promotion Group (NPG) kjøper seg inn i Aasland Graff & Partners og etablerer NPG Sport & Communication.
NPG er et fullservicebyrå for sport og næringsliv, og tilbyr tjenester innen event, sport, utstillinger, spons, innhold og kommunikasjon.
– Vi har store forventninger til Magnus. Han har allerede verdifull erfaring, solid gjennomføringskraft og kommersiell teft. Hans profil passer oss veldig bra, sier Svein Graff, adm.dir. og partner i NPG Sport & Communication i pressemeldingen.
NPGs to nye avdelinger for sport og kommunikasjon lokaliseres på Ullevaal Stadion.