Sammen med Henrik Norem vant Marie Mauseth årets markedsfører under Young Lions 2021. De vant med markedskampanjen «Make the World a Sweeter Place» sammen med Nidar og One Young World. De var med det de første norske til å vinne Young Lions Marketeers. Nå er Mauseth kåret til et av verdens største markedsføringstalenter.
Sammen med Henrik Norem vant Marie Mauseth årets markedsfører under Young Lions 2021. De vant med markedskampanjen «Make the World a Sweeter Place» sammen med Nidar og One Young World. De var med det de første norske til å vinne Young Lions Marketeers. Nå er Mauseth kåret til et av verdens største markedsføringstalenter.

Marie fra Orkla til topps på eksklusiv liste

Eneste nordmann på listen.

Publisert

Nylig ble bransjeavisen The Drums årlige «Future 50»-liste publisert. Det er The Drum og WFA (World Federation of Advertisers) som samarbeider om å lage en liste over «verdens beste» unge markedsførere. Kriteriet er at man er under 30 år eller at man kun har jobbet på kundesiden med brand marketing de siste 18 månedene.

Som eneste nordmann på listen trekkes Marie Mauseth fram.

Hun jobber i dag som produktgruppesjef i Orkla Confectionery & Snacks og har en mastergrad fra Handelshøyskolen BI i Oslo.

Hun begynte å jobbe som intern i Orkla da hun var student tilbake i 2018.

Sommeren 2022 fikk Mauseth en del medieomtale da hun sammen med Henrik Norem vant årets markedsfører under Young Lions 2021.

De vant med markedskampanjen «Make the World a Sweeter Place» sammen med Nidar og One Young World.

De var med det de første norske til å vinne Young Lions Marketeers.

ANFO omtalte utmerkelsen først.

Powered by Labrador CMS