POL og Posten stakk av med to Webbys
Harry og julenissen fortsetter å håve inn priser.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Er det noe verden trenger mer av for tiden, så er det kjærlighet. At både juryen og folket mener det samme, er ekstra hjertevarmende. Det beste med å vinne priser for viktige jobber som dette er ikke bare prisen i seg selv, men også at budskapet lever videre utover en kampanjeperiode. Det viser at det betyr noe for folk, sier Marius Eriksen, rådgiver i POL.
På tirsdag kunne KOM24 melde at Visit Norway hadde sikret seg to Webby awards.
The Webby Awards er en prisutdeling til teknologi- og internettrelaterte medier. Kåringen omtales ofte som webbens eller internettets Oscar-utdeling, og det ligger stor prestisje i å stikke av med seieren.
Men det var ikke bare Visit Norway som sikret seg topp-plassering i konkurransen, også POL og Posten stakk av med to gull, ett i klassen for People's Voice Winner og i klassen Advertising, Media & PR for deres kampanje When Harry met Santa.