Scandinavian Design Group oppdaterer den visuelle identiteten til Pureservice
– Det var viktig for oss å få frem essensen av hvem Pureservice er.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi har opplevd sterk vekst siden etablering, og tiden var inne for en modernisering av profilen til Pureservice. Som så mange andre startups har vi vært vant til å gjøre alt på egen hånd, så det er veldig spennende at vi nå har mulighet til å styrke vår profil ved hjelp av et faglig sterkt byrå, forteller administrerende direktør Marius Jones, i en pressemelding mandag.
Pureservice er en norsk programvare for brukerstøtte og kundeservice. Selskapet tilbyr en moderne og brukervennlig servicedesk for behandling og oppfølging av henvendelser, forespørsler og bestillinger.
Viktig å få frem essensen
Den nye visuelle identiteten er utviklet i samarbeid med Scandinavian Design Group.
– Det var viktig for oss å få frem essensen av hvem Pureservice er. De leverer tekniske løsninger i verdensklasse, av mennesker med solid erfaring som har en nedpå og tillitsfull relasjon til kundene sine. Den nye visuelle identiteten bidrar til å understreke dette. Med en varm og jordnær fargepalett, en særegen illustrasjonsstil bygget på geometriske former kombinert med en humanistisk strek, samt et skandinavisk-inspirert skriftsnitt - vitner identiteten om en ny slagkraft for fremtiden.
Dette forteller kreativ leder Thomas Larsen fra Scandinavian Design Group, i samme melding.