Partnerstudio hanker inn åtte nominasjoner i NAA
– En skikkelig hyggelig start på påsken, sier daglig leder Mikaela Folkestad, om Native Advertising Awards shortlisten.
I mai går den internasjonale prisutdelingen Native Advertising Awards (NAA) av stabelen. På shortlisten stiller Schibsted Partnerstudio med hele åtte nominasjoner.
– Dette var en skikkelig hyggelig start på påsken, sier daglig leder Mikaela Folkestad.
Se alle nominasjonene nederst i saken.
Partnerstudio-sjefen er godt fornøyd med starten på det nye året.
– Vi skal være best på content – ikke bare i Norge, men også internasjonalt. Jeg er utrolig stolt av innsatsen teamene legger ned hver dag og kundene som tør å satse sammen med oss. Det ligger mye arbeid og kjærlighet bak alt vi lager, og det er ingenting som føles bedre enn å få uttelling for det.
Partnerstudio er nominert i seks ulike kategorier.
– Dette beviser det vi allerede visste: At det ikke er noen begrensninger for hvor eller hvordan innhold kan brukes til å bygge eller forsterke kundenes merkevarer. Nå gleder vi oss til å se hvordan det går i mai, sier Folkestad.
- Best native advertising campaign, for Kondomeriet.
- Best use of infographic, for Greenpeace
- Most effective Native Advertising Campaign, for Neptune og Regnskogfondet
- Best native advertising program B2C, for Elkjøp
- Best use of NA on a small Budget, for Neptune
- Best use of design, for Plan
- Best use of influencer, for SATS Mentra
NAA går av stabelen i mai.