Morgenstern med shortlist-plass i Cannes
Tirsdagens shortlist-plasser er her.
– Helt fantastisk utrolig gøy!!
Det sier Camilla Kim Kielland i Morgenstern til KOM24 etter at det ble klart at de hadde sikret seg en shortlist-plass i Cannes, tirsdag.
Tirsdag ble det kjent hvem som får shortlist-plasser i kategoriene Film, Creative Effectivness, Creative Commerce, Creative Business Transformation og Creative Strategy.
Men etter en knallstart med 29 norske shortlist-plasser de første to dagene må Norge nøye seg med «bare» en shortlist på tirsdag.
Den er det Morgenstern og Finn som står for, med kampanjen Monday Comes Sailing.
Nominasjonen er i kategorien A05 (Retail) og konkurransen er knallhard. Levi`s, McDonalds, John Lewis og KFC er blant konkurrentene de kjemper mot.
– Vi ble litt deppa da vi så shortlist i helgen uten Morgenstern på listen, så nå er humøret betydelig bedre! Gratulerer til kunde, FINN, pallplass eller ikke, sier hun.