F.v. Patrick Berger og CEO i NPG, Stig Kristiansen.

Patrick vender tilbake til NPG: – Glad for å bli en del av familien igjen

– Vi har en spennende reise foran oss, og jeg gleder meg til å være en del av den.

Publisert

Norwegian Promotion Group (NPG), henter Patrick Berger som Business Development Director. Han kommer fra stillingen som Client Manager i design- og kommunikasjonsbyrået Stem Agency.

Returnerer

Dette er forøvrig ikke første gang Berger tiltrer en stilling i NPG. 

– Jeg er veldig glad for å bli en del av NPG-familien igjen, sier Berger i en pressemelding. 

Gruppens utvidede tjenestespekter og ambisjoner om vekst, lokket han tilbake til NPG-familien igjen, etter at han i forbindelse med pandemien valgte å utforske andre muligheter. 

I fjor ble det kjent at NPG kjøpte seg inn i selskapet Aasland Graff & Partners (AGP), og dermed samlet all kompetanse i et felles fagmiljø. 

Fra januar gikk alle seks forretningsområdene under NPG, og består av NPG Sport, NPG Communication, NPG Event, NPG Exhibition, NPG Media Production og NPG Design.

– En spennende reise

Som Business Development Director skal Berger arbeide med strategisk posisjonering, relasjonsbygging, salg og rådgiving. 

Han blir sentral i utvikling av selskapets strategiske prosesser med partnere, marked og kunder, samt internutvikling av selskapets strategi og tiltak.

– NPG har oppnådd imponerende vekst i løpet av de siste årene, og jeg ser frem til å jobbe tett med teamet og samarbeide for å nå våre felles mål. Vi har en spennende reise foran oss, og jeg gleder meg til å være en del av den, sier Berger. 

Partner og CEO i NPG, Stig Kristiansen, peker på Bergers kompetanse og bakgrunn, og legger til at begge passer inn i NPGs visjon og strategi. 

– Vi er sikre på at Patrick, med sin sterke kompetanse og fokus på strategisk posisjonering og kundereisen, vil bidra til videre suksess. Vi er glade for å ha han tilbake hos oss i Bygdøy allé.



Powered by Labrador CMS