Nytt kommunikasjonsselskap sikter seg inn på matbransjen
– Det handler om å forstå bransjen på dens egne premisser.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Kunnskap om mat og matglede bør komme mer i fokus i kommunikasjonen om og med mat, sier innholdsminister og produsent Monica Csango i det nyetablerte selskapet CsangoStabell, i en pressemelding.
De spesialiserer seg på innholdsproduksjon og budskapsutvikling for aktører i matbransjen.
Selskapet produserer og utvikler kommunikasjon og historiefortelling om og med mat. Kjerneområdet er innholdsproduksjon for de fleste flater, herunder film og regi. Videre er oppskriftsutvikling, foto og styling tjenester selskapet satser på.
– Vi ønsker å bidra til å løfte kvaliteten og historiefortellingen til aktører som på ulike måter er knyttet til matbransjen, sier Csango i pressemeldingen.
– Med et stort nettverk innenfor matbransjen, har vi god oversikt over hva som rører seg. Det handler om å forstå bransjen på dens egne premisser, sier hun.
– Kombinasjonen kommunikasjonsfaglig tyngde og journalistisk kompetanse er blant våre styrker. Sammen med god markeds -og forretningsforståelse, representerer vi et nytt segment innen kommunikasjon og innholdsproduksjon, mener finansminister og daglig leder Hanne Stabell i pressemeldingen.