Markedsdirektør i DNB, Aina Lemoen Lunde, forteller at det er gjort justeringer i markedsavdelingen: – Dette betyr blant annet økt fokus på merkevare generelt.

DNB omorganiserer markedsavdelingen

Og utvider ledergruppen med tre nye seksjonsledere.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

DNB går nå inn i ny strategiperiode, og dette kombinert med et utvidet salgsmandat, er grunnen til at vi har gjort justeringer i markedsavdelingen, forteller markedsdirektør i DNB Aina Lemoen Lunde, til KOM24.

Dette innebærer blant annet at avdelingen som før het marked og digitalt salg, nå heter Divisjon Konsern Merkevare, Marked og Salg.

– Dette betyr blant annet økt fokus på merkevare generelt, samt salg og kundeverdi som en større og mer integrert del av de tidligere marketingteamene.

Denne omorganiseringen gjelder det som tidligere var divisjon Marked og digitalt salg og divisjon Salg og aktivitetsstyring, mens andre deler av konsernet har gjort sine justeringer.

For markedsavdelingen betyr det også at vi har fått inn tre nye seksjonsledere i ledergruppen.

Cecilie Hørthe ble leder for DNB Creative og Øyvind Bøe og Jens Kristiansen, ble ledere for hver sine Marketing & Kundeverdi-seksjoner, og en del av ledergruppen fra 1. november.

– Vi rigger oss for en ny strategi og derfor var det også naturlig å gjøre flere endringer i markedsavdelingen. Dette gir oss en god start når vi legger nye planer, sier Lunde.

Powered by Labrador CMS