Anita Madshus, daglig leder i A2media AS og Ole Petter Pedersen, ansvarlig redaktør og daglig leder i Europower.

DNs lillesøster Europower velger A2media på annonsesalg

A2media har jobbet med annonsesalget for magasinutgaven til bransjemediet Europower i to år. Nå har de også fått ansvaret for salg av display- og stillingsannonser til nettavisen deres.

Publisert

Fra før jobber A2media med annonsesalget for blant annet Den Norske Turistforening, Ask Media, Maskinentreprenørenes Forbund, Norges Skogeierforbund og andre ulike publikasjoner som er medlem av Fagpressen.

– For oss i A2media er det veldig hyggelig å få tillit til å nå få jobbe med hele annonseporteføljen til Europower. Vi har i to år hatt et tett og godt samarbeid med redaktør Ole Petter Pedersen, og det har vært en suksessfaktor for å kunne levere gode salgsresultater på magasinet, sier Anita Madshus, daglig leder i A2media, i en pressemelding.

Europower er Norges største bransjeavis innen fornybar energi, med rundt 8 500 betalende digitale abonnenter og rundt 50 000 ukentlige besøkende totalt. 

De siste årene har Europower vokst, både i form av antall abonnenter og gjennom den kommersielle satsingen, står det i pressemeldingen. 

Kommersielt har selskapet både den tradisjonelle annonsesatsingen, kombinert med nye aktiviteter innen nettverk og konferanser.

– Vi startet et samarbeid med A2 Media for drøyt to år siden. Å samle annonsesalget for både banner, printannonser og stilling ett sted gir mening når vi har et så godt samarbeid fra før, sier Ole Petter Pedersen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS