F.v. Even Ødegård, Melissa Reiersen Tørring, Nora Aslaksrud, Priya Shringi (startet i september 2022), Celine Midtsund Betsi, Hanan Timraz og Karl Philip Lund.

Merker økt pågang - INEVO styrker markedsavdelingen

Rådgivningsselskapet opplever økt etterspørsel etter operative markedsassistenter og ansetter fire nye medarbeidere.

Publisert

– Vi hører fra bransjen og leser i fagpressen at det er tøffe tider og permitteringer. I INEVO opplever vi økt etterspørsel etter operative markedsassistenter og vi mottar mange kvalifiserte leads gjennom våre nettsider hver uke, sier partner i selskapet Karl Philip Lund, i en pressemelding.

Skaper stor verdi

Økningen i etterspørsel skyldes en kombinasjon av økt kostnadsfokus blant norske bedrifter, kombinert med økta synlighet og arrrangmentetet «Ehandelsdagen 2023». Lund tror årsaken er at operative markedsassistenter skaper stor verdi for bedrifter.

– Men også at vi i fjor spiste vår egen medisin og fikk vår egen dedikerte OMA som jobber med å sende ut et redaksjonelt nyhetsbrev, til over 4000 personer hver uke.

Rådgivningsselskapet består av 33 rådgivere, og hjelper e-handelsaktører med digital markedsføring. Og kunder av INEVO får en dedikert OMA som backes av erfarne fagspesialister innen søk, sosiale medier, innhold, design og utvikling.

Henter ny kvartett

Celine Midtsund Betsi studerer master i Markedsføringsledelse på Høyskolen Kristiania, og tiltrer rollen som OMA. Det samme gjør Hanan Timraz, som tar en bachelor i Markedsføring og merkevareledelse på Kristiania.

Nora Aslaksrud kommer fra rollen som teamleder for performance i Treffer AS og har mye erfaring med leadsgenerering. Hun går inn i en teamleder-rolle i INEVO.

Melissa Reiersen Tørring kommer fra rollen som performance rådgiver og Social Spesialist fra A2N Kommunikasjon og Digitalbyrå, og vil jobbe som SoMe-spesialist hos INEVO.

Rådgivningsselskapet jobber blant annet med bedrifter som EVO Fitness, Blivakker, Ragn-Sells, Lærdal Medical og Dermalogica.

Powered by Labrador CMS