Ny daglig leder i Adlink
Aller Media gjør endringer i ledergruppa, og ansetter Hillevi Forsman som daglig leder i Adlink for å lede podkast- og influencermarkedsføring.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi er i inne i en voldsom fremgang – og det gleder oss. Vi ser at vi lykkes med både tradisjonelle og nye inntektsstrømmer, sier Aller Medias kommersielle direktør, Chris Tallerås Steen i en pressemelding tirsdag.
Aller Media melder om at både lesertall og brukertall øker i takt med reklameinntektene. I tillegg styrkes tilliten til redaktørstyrte medier.
- Vi har allerede et godt etablert kommersielt lag hos oss. Men vi ønsker å bli enda bedre. Derfor gjør vi nå endringer i ledergruppen.
– Eventyrlig utvikling de siste årene
Nylig gikk Hillevi Forsman over i rollen som daglig leder i det Aller-eide selskapet Adlink.
Frem til nå har hun vært leder i Aller Concept Store, og som daglig leder i Adlink skal hun lede Aller sin satsing på podcast- og influencer-markedsføring.
– Aller Concept Store har hatt en eventyrlig utvikling de siste årene, og å ha vært med å bygge dette bunnsolide, hardtarbeidende og kreative teamet er jeg vanvittig stolt av. Nå skal det bygges igjen, denne gangen i Adlink, og jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven, sier Forsman.
kommersielle direktør Chris Tallerås Steen har store forventninger til Forsmann.
– Hun er utrolig flink med folk og innovasjon, hun skaper og utvikler ting sammen og med folkene sine, det er gøy, innovativt og stor gjennomføringskraft på teamene hun leder.