Henrik Staib går til Adnuntius – skal lede selskapets kommersielle satsing i Norge
Staib kommer fra en stilling som kundedirektør i Merkle, og bringer med seg over 18 års erfaring fra mediebransjen, med bakgrunn i salg og forretningsutvikling i Aller Media, TV 2 og Dagens Næringsliv.
Henrik Staib startet i sin nye rolle hos Adnuntius 1. november og vil ha ansvar for å lede selskapets kommersielle satsing i Norge.
– Adnuntius’ nyskapende verdiforslag dekker helt klart et stort behov og gir tydelige fordeler for kundene. Etter å ha fulgt Adnuntius fra sidelinjen, har jeg sett hvordan de har klart å kombinere teknologisk innovasjon med en sterk kundetilnærming – en kombinasjon jeg virkelig tror på, sier Staib i en pressemelding.
Stian Remåd, administrerende direktør i Adnuntius, uttrykker også stor entusiasme for Staibs inntreden i selskapet.
– Vi er svært glade for å ha Henrik med oss på laget. Mange kunder har allerede tatt i bruk Adnuntius’ løsninger, og med Henriks erfaring, kunnskap og nettverk er vi sikre på at vi vil vokse enda raskere fremover, sier Remåd.
Adnuntius er et norsk teknologiselskap som leverer annonseteknologiske løsninger for publisister og mediekjøpere.
Selskapet har sitt hovedkontor i Oslo og opererer også i Sverige, Danmark, Tyskland og Australia.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no