Aheadbyrået og teknologi- og rådgivningsselskapet Oculos styrker lederteamet og henter Kristin Møllerplass fra OBOS til ny rolle som kundedirektør.

Oculos styrker lederteamet og henter Kristin Møllerplass fra OBOS

Teknologi- og rådgivningsselskapet Oculos har ansatt Kristin Møllerplass som kundedirektør.

Publisert

Møllerplass har blant annet erfaring fra OBOS og Norwegian, hvor hun har spilt en nøkkelrolle i utviklingen av deres medlemsprogrammer. 

Med denne ansettelsen styrker Oculos sin satsing på vekst, kundeutvikling og strategisk posisjonering i markedet.

I en pressemelding, sier Toralf Waaktaar-Slokvik, administrerende direktør i Oculos: 

– Kundene våre står overfor stadig mer komplekse utfordringer innen lojalitet, kunderelasjonshåndtering (CRM), data og analyse. Det er viktigere enn noen gang å sikre utvikling og verdi for kundene våre. 

– Kristin er en av landets sterkeste fagpersoner innen lojalitet, og hennes lidenskap for å utvikle suksessfulle strategier vil være uvurderlig. Dette er en strategisk og betydningsfull ansettelse for Oculos, fortsetter Waaktaar-Slokvik.

Møllerplass vil ha ansvar for å samle den kommersielle kraften i selskapet, og bidra til videre vekst gjennom et helhetlig ansvar for topplinjen.

Hun vil også lede arbeidet med å videreutvikle Oculos sin metodikk innen kundeutvikling, i tillegg til å ta ansvar for selskapets vekststrategi i et marked i stadig endring.

– Oculos er Norges fremste miljø innen lønnsom kundeutvikling og jeg er svært glad for å bli del av dette engasjerte og dyktige laget, sier Møllerplass og fortsetter: 

– Sammen skal vi utvikle, implementere og drifte strategier innen lojalitet, personalisert kommunikasjon, teknologi og kundeinnsikt som øker lønnsomheten for våre kunder. Vi skal også styrke vår posisjon som den foretrukne destinasjonen for de som brenner for kundelojalitet og kunderelasjonshåndtering (CRM). 

Hun kommer med verdifull erfaring fra OBOS, byrånettverket NoA og Norwegian, og har en solid strategisk forståelse kombinert med en enestående evne til å bygge sterke kundeforhold.

– Det er skikkelig kult at Kristin hadde lyst til å hoppe på Oculos-toget, og vi er veldig glade for at hun har valgt å bli med på laget. Hun vil være en sentral brikke i vår satsing på å styrke vår posisjon i markedet og vil bidra til at vi fortsetter å være Norges ledende miljø innen CRM, lojalitet og markedsføringsteknologi, avslutter Waaktaar-Slokvik.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS