Aina Lemoen Lunde gir seg i DNB: – Jeg kjenner at min tid her er ferdig
Gir seg i DNB etter flere år.
– Etter flere fantastiske og lærerike år i DNB har jeg nå bestemt meg for å takke for meg. Jeg er veldig takknemlig for å ha blitt ønsket videre som divisjonsdirektør i personmarkedet, som en del av de pågående endringene. Men jeg kjenner at min tid her er ferdig, og at jeg har fullført det jeg kom hit for å gjøre.
Det skriver Aina Lemoen Lunde, markedsdirektør i DNB, på sin LinkedIn-profil.
Hun har jobbet i DNB i litt over ni år nå.
På LinkedIn skriver hun at det var aldri meningen å være så lenge i bankverdenen, men skryter av menneskene og oppgavene hun har fått.
Som et høydepunkt i alle de årene i DNB trekker hun fram miljøet de har bygd i divisjonen hun har ledet, med sine 130 ansatte.
– Blant høydepunktene er arbeidet med å bruke kundedata og markedsinnsikt mer effektivt, insource og digitalisere salgs- og markedsføringsprosesser, samt styrke kundetilfredsheten i nett- og mobilbanken. Og ikke minst kombinere kommersielle mål med et sterkt fokus på samfunnsansvar, skriver hun.
Hun skriver ikke hva hun skal jobbe videre med, men skriver at hun har mange spennende planer for framtiden og at hun nå endelig skal skrive en fagbok igjen.
– Jeg ser frem til lange dager med full konsentrasjon, og sikkert litt småfrustrasjon, slik jeg husker det var sist gang jeg hadde tid til å være forfatter. Det blir en ny og givende utfordring å ta fatt på igjen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no