Birgit Skarstein fronter ny DNB-kampanje
DNB, i samarbeid med VISA, lanserer i dag en ny reklamekampanje med fokus på Paralympics.
Kampanjen, frontet av Birgit Skarstein, fremhever både norske OL-utøvere og mennesker med funksjonsnedsettelser som overvinner nye barrierer hver dag.
Det melder DNB i en pressemelding.
Med Paralympics som ramme, ønsker DNB å løfte like muligheter på alle arenaer.
– DNB sponser organisasjoner som jobber for like muligheter for alle, og vi setter stor pris på samarbeidet med VISA som er OL-partner, og som gir oss denne anledningen til å løfte dette engasjementet ut til flere, sier markedsdirektør i DNB, Aina Lemoen Lunde i pressemeldingen.
DNB har i flere år jobbet med mangfold og inkludering på flere arenaer, blant annet gjennom samarbeidspartnere som NFF og kvinnelandslaget i fotball, Stiftelsen VI, Pride, Kronprinsparets Fond, UNICEF, og satsingen #huninvesterer.
Kampanjen, som TRY står bak, vil være synlig på TV under OL-sendingene, utendørs, i SoMe med mer.
For å engasjere bredt i befolkningen, vil alle kunder som bruker VISA-kortet fra DNB i sommer bli med i trekningen av OL-billetter til Paris.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no