Nytt samarbeid mellom BOLT og Hydro
– Dette er første gang vi skal lage års- og kvartalsrapport for Hydro.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Bolt Communication har fått oppdraget om å lage Hydros årsrapport
– Dette er første gang vi skal lage års- og kvartalsrapport for Hydro, bekrefter Cecilie Coward Schøyen, som er daglig leder i BOLT Communication.
De har lang erfaring innen både finansiell kommunikasjon og grafisk design, og BOLT har over 20 års erfaring med utforming og design av årsrapporter. Schøyen er tidligere aksjeanalytiker og har bred erfaring med denne type oppdrag. Hun har også, siden 2008, sitter som leder for Farmandjuryen for kåring av årets årsrapport innen kategori børs, ikke børs og offentlig sektor.
– Vi har mye erfaring med rapportering og stor forståelse for produktet vi lager, i tillegg til det visuelle, som gjør at vi kan bistå kundene med både struktur, innhold og design, sier hun.
BOLT har laget årsrapporter for Telenor i åtte år, og har ellers andre store kunder som Olav Thon, Crayon, Aker Carbon Capture, Norsk Filminstitutt og Xplora.
Vinnerne av Farmandprisen i fjor var Mowi, KLP og Sporveien med sine årsrapporter i klassene Børs, Ikke-børs og Offentlig.