Fortum inngår samarbeid med NoA
Setter sammen nordisk team for å løse oppgaven.
Etter en omfattende anbudsprosess, som ble avsluttet i mars, kan Fortum endelig bekrefte partnerskapet med NoA.
Gjennom å kombinere Fortums fokus på kontinuerlig forbedring og NoAs tilnærming til kundedrevet vekst, sikter begge mot å styrke Fortums merkevareposisjon i Norden.
Det melder partene i en pressemelding.
– Vi gleder oss til å utforske nye muligheter sammen med NoA. Ambisjonen vår er å skape en sterkere, mer engasjerende og helhetlig merkevare i hele Norden, sier Aki Koskinen, direktør for Brand & Reputation i Fortum, i pressemeldingen.
NoA har satt sammen et team, ledet fra Finland, med strategisk støtte fra både Norge og Sverige.
– Vi er utrolig stolte over å endelig kunne dele denne nyheten. Vi gleder oss til å starte reisen med Fortum og dermed få vist NoAs tilnærming til samarbeid, som involverer hele nettverket vårt så vel som hele Fortum, sier Maija Silamo, Global Key Account Manager i NoAs Fortum-team.
NoA tar med seg solid erfaring fra å jobbe med en rekke store globale aktører som Google, Ikea, Maersk og Elisa.
– Dette er virkelig en stor seier for oss, sier Mikael Jørgensen, konsernsjef i NoA.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no