HS Media tar annonsesalget for Tidsskrift for Norsk psykologforening
Salgs- og markedsføringsbyrået HS Media har inngått avtale om å overta ansvaret for annonsesalget for Tidsskrift for Norsk psykologforening.
Avtalen gjelder fra og med 1. januar 2025, men HS Media er allerede i gang med forberedelsene og innsalget, opplyser de i en pressemelding.
Tidligere har Psykologtidsskriftet solgt annonser selv. Nå flyttes dette ut og til HS Media.
– Vi gleder oss veldig over å ha fått tilliten fra Tidsskrift for Norsk psykologforening. Dette er en fjær i hatten. Ja, vi går i gang med oppgaven med full offensivitet, sier daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media.
Tidsskrift for Norsk psykologforening driver nettstedet psykologtidsskriftet.no, og har i tillegg tolv årlige papirutgaver.
Psykologtidsskriftet sendes hver måned til over 10 000 medlemmer av Norsk psykologforening, som også har et nyhetsbrev.
– Tidsskrift for Norsk psykologforening har en sterk posisjon i sitt marked. Det er et svært godt redaksjonelt produkt med høy troverdighet blant sine lesere. Vi er sterke i troen på at vi skal gjøre en god jobb i annonsemarkedet, sier Tor Arne Sandholt.
HS Media skal selge både på nett og på papir for sin nye kunde. Salg av stillingsannonser inngår også i avtalen med Psykologtidsskriftet.
– HS Media har en måte å arbeide på som både er tilpasset dagens mediasituasjon og vårt fagtidsskrift, sier sjefredaktør Katharine Cecilia Williams i Tidsskrift for Norsk psykologforening.
HS Media, som eies av Aller Media, har i underkant av 30 ansatte.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no