Good Morning Naug får en pangstart på høsten
– Ikke noe vi er bortskjemte med på denne tiden av året, sier daglig leder Eldar Skylstad.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Reklame- og digitalbyrået Good Morning Naug, går en travel høst i møte. I juni landet de et samarbeid med Altibox, og i juli ble det klart at de pusser opp den visuelle identiteten til finanskonsernet Landkreditt.
I avtalen med Altibox inngår byrået i samarbeid med byrået Fasett, som allerede har vært en samarbeidspartner for bredbånds- og underholdningsleverandøren noen år.
– Det er klart vi gleder oss til disse samarbeidene, og synes det er veldig gøy at vi blir valgt, sier daglig leder Eldar Skylstad.
Han og Good Morning Naug kan se tilbake på en meget god periode.
– Vi hadde en vidunderlig periode i månedene april, mai og juni. Vi sikret oss mange nye kunder, og kan se frem mot et tettpakket program allerede fra august. Normalt sett er vi ikke bortskjemte med at august ser ut til å bli en usedvanlig travel måned.
Han forklarer at denne måneden vanligvis oppleves litt rolig etter sommerferien, fordi det rett og slett tar litt tid å starte opp igjen.
– Men ettersom vi fikk flere nye prosjekter rett før sommeren som vi så vidt kom i gang med, samt enda flere nye kunder, ser vi frem mot en pangstart.
Fra høsten begynner også arbeidet med to selskaper innen finansteknologi. Et norskt, og et svensk-norskt selskap.
– Begge selskapene har store ambisjoner og internasjonale perspektiv. Vi skal blant annet bidra med design og utvikling av nye nettsider.
Da pandemien traff, gikk byrået inn i en tøff permitteringsrunde og nesten alle ansatte ble berørte i ulik prosentandel. Innen oktober var stort sett alle tilbake for fullt.
– Nå er vi tilbake i et godt driv. Vi ble tvunget til å se fremover i et langsiktig perspektiv og holdt ekstra tilbake på kostnader. Nå ser vi positivt fremover igjen mot en tid hvor vi igjen kan bemanne oss opp igjen.