Victoria Schultz blir ny kommersiell direktør i Norgesgruppen
– Jeg setter stor pris på det spennende tilbudet som jeg har fått, sier hun.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Victoria Schultz har i dag informert sine ansatte i Amedia Salg og Marked at hun har takket ja til jobben som kommersiell direktør i Norgesgruppen.
Det skriver Kampanje.
Etter ti år i selskapet, og nesten 20 år i mediebransjen, går Shultz av som konserndirektør med ansvar for annonsesalg i Amedia.
- Jeg gleder meg veldig til å ta fatt på nye utfordringer hos Norgesgruppen. Dette handler ikke minst om å få ta del i utviklingen av det nye og svært så spennende økosystemet knyttet til Trumf. Dette er mulighetenes marked. Jeg setter stor pris på det spennende tilbudet som jeg har fått og som jeg nylig har takket ja til, sier Schultz til Kampanje.
Det opplyses i saken om at Schultz blir ansatt i Norgesgruppens nysatsing Sylinder Media.
Stine Aune Hvam, økonomidirektør i Amedia Salg og Marked, skal i mellomtiden ta over rollen som konstituert i stillingen.