Høgskulen på Vestlandet velger Viva Media og Siste Skrik
Etter en omfattende anbudskonkurranse har Høgskulen på Vestlandet (HVL) valgt Viva Media Norge som ny partner for digital annonsering.
Det kommer fram i en pressemelding.
Siste Skrik Kommunikasjon er også en del av leveransen, og skal bidra med utvikling og produksjon av budskap.
– Viva Media Norge AS og Siste Skrik har blitt evaluert til å ha det beste forholdet mellom pris og kvalitet. Det skal sies at de seks kvalifiserte tilbyderne leverte svært gode løsningsbeskrivelser, høy kompetanse, og fikk god uttelling på tildelingskriteriene.
Det sier Stine Stangeland Bach, leder for markedskommunikasjon i HVL, i en pressemelding og utdyper:
– Konkurransen mellom tilbyderne ble dermed avgjort av små detaljer i løsningsbeskrivelse og prosjekter oppgitt som referanser.
Bach sier videre at de har store forventninger til samarbeidet og ser fram til å bli utfordret i alle ledd, slik at de kan skape attraktive kommunikasjonsløsninger som treffer deres målgrupper.
Den inngåtte avtalen har en varighet på to år med mulighet for forlengelse på inntil to nye år.
Viva og Siste Skrik skal bidra med rådgivning, strategi, utvikling, optimalisering og rapportering av digitale kampanjer og aktiviteter.
En stor del av oppdraget er knyttet til rekruttering av studenter til HVLs fem campuser, som samlet tilbyr nær 200 studieprogrammer.
– Vi er svært ydmyke for at HVL har valgt Viva og Siste Skrik som samarbeidspartnere, sier Børre Sunde, daglig leder i Viva Norge, og avslutter:
– Kampen om de beste hodene er stor blant studiestedene i Norge, og det er en stor tillitserklæring at HVL har valgt oss som partner. Vi gleder oss stort til å øke kjennskapen til HVL og til å vise målgruppene hvem høgskulen virkelig er og hva de faktisk tilbyr.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no