Nadia Corneliussen er ny markedssjef i Maksimer.
Nadia Corneliussen er ny markedssjef i Maksimer.

Nadia er ny markeds­sjef i Maksimer

Ansetter markedssjef med internasjonal erfaring.

Publisert

– Dette er vi glad for og det passer bra ettersom Nadia blir sentral i Maksimer sin målsetting om å bli Nordens ledende e-handelsbyrå og verdens ledende WooCommerce byrå i løpet av de neste årene, sier Anders Eldøy som er kommersiell sjef i Maksimer, i en pressemelding.

De har nå ansatt Nadia Corneliussen som ny markedssjef. 

Hun har tidligere jobbet med store merkevarer som Avinor, AVA of Norway, Carat og Telia /Chess hvor hun har vært en viktig drivkraft for vekst.

– Nadia bringer med seg solid erfaring fra utvikling og implementering av merkevarestrategier på tvers av ulike bransjer, sier Eldøy i pressemeldingen. 

Maksimer har klare ambisjoner om å bli det ledende e-handelsbyrået i Norden, samt verdensledende innen WooCommerce-løsninger. 

Wikipedia skriver at WooCommerce er en åpen kildekode-plugin for e-handel for WordPress. Den er designet for små til store netthandlere som bruker WordPress. 

Selskapet har tilstedeværelse i Norge, Sverige og Serbia, og prosjekter i Europa, Australia og USA.

– Vi har vært i markedet siden 2009, men ser fortsatt på oss selv som en gründerbedrift, derfor ser vi fram til at Nadia, med sin erfaring og kompetanse, nå skal ta oss videre til nye høyder, sier Nils-Fredrik Winther-Kaland som er daglig leder i Maksimer, i pressemeldingen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS